Karosa ŠD 11

Originální zážitek z jízdy, který vás donutí zavzpomínat

                                                    Technická data

Historický autobus ŠD 11

Typ 2040 Tourist
Výrobce Karosa
Vyráběn v letech 1963 – 1981
Technické údaje
Délka 11170 mm
Šířka 2500 mm
Výška 3120 mm
Pohotov. hmotnost 9200 kg
Obsaditelnost (sezení:stání) 45 + 1
Pohonné jednotky
Motor Škoda ML634
Výkon 154,4 kW
Převodovky
Převodovka Praga 5P 80S
Druh mechanická
Počet přev. stupňů 5+1
Maximální rychlost 100 km/h

Historie vozu

Rok výroby 04/1977 Karosa Vysoké Mýto
Uveden do provozu 05/1977 Podnikový vůz Kablo Kladno z. Žďár nad Sázavou
V soukromém vlastnictví dopravních firem 1991 - 2002 V pravidelné zájezdové dopravě
Odstaven  2002 - 2010 Nepojízdný
Renovace 2011 - 2012 Celková oprava karoserie
Opět v provozu 2012 - do současnosti

rozsah renovace

Karoserie
  • vyvařena spodní část karoserie
  • kufry - nové dveře
  • oblouky
  • podélné profily
  • plotny vzduchového pérování
  • nový lak
Interiér
  • nové podlahy včetně krytiny
  • záclonky
  • nová přístrojová deska s armaturou
  • nové osvětlení 
Motor
  • motor vyměněn za uloženkový původně vojenský
  • vyměněny všechny pryžové díly a těsnění pod hlavou
Převodovka
  • kompletní přetěsnění
  • výměna gufer
  • výměna konzoly řazení
  • vyměněna kardanová hřídel
Nápravy
  • oprava brzd - nové obložení 
  • přetěsnění zadní nápravy a rozvodovky
  • nové pneumatiky
  • nové brzdové válce
Řízení
  • přetěsněné hydročerpadlo
  • přetěsněné servořízení
  • kontrola řídících tyčí a kloubů
  • seřízená geometrie
  • nové čepy a tlumiče pérování
  • nový regulační blok posilovače řízení
Chlazení
  • výměna chladiče a pryžových částí potrubí
  • nový termostat
  • nový hydromotor ventilátoru chlazení
  • nová vodní pumpa
Vzduchová soustava
  • nové vzduchojemy
  • přetěsněné vzduchové potrubí
  • vyměna zpětných ventilů
  • nový brzdič a reguator tlaku
Topení
  • nový radiátor topení
  • kompeletní oprava naftového topení PAL 15 AON 7

Lišta

chcete nás kontaktovat?

Ozvěte se